Autopojištění dle počtu najetých kilometrů

Autopojištění Allianz dle počtu najetých kilometrů je férové autopojištění, které je určeno zejména řidičům, kteří jezdí jen občas.

Jezdím málo, platím málo

Allianz v tomto produktu autopojištění stanovuje cenu autopojištění spravedlivě dle počtu najetých kilometrů. Aktuálně nabízíme 21% slevu na tento typ pojištění. Máte zájem o slevu?

Jak funguje autopojištění dle počtu najetých km?

  • Na začátku odhadnete, kolik km za rok najedete.
  • Na základě odhadu ujetých km se Vám spočítá cena pojištění.
  • Dodáte fotografii se stavem vašeho tachometru.
  • 3 měsíce před výročím smlouvy opět dodáte stav km.
  • Dle stavu tachometru Vám stanovíme cenu na další období, ve které zohledníme přeplatek nebo nedoplatek.

V případě zájmu o rychlou kalkulaci pro případné porovnání cen nás můžete kontaktovat i telefonicky. Samozřejmě se za námi můžete zastavit na pobočku pro Brno a okolí na ulici Kamínky 3b, Brno – Nový Lískovec a na vše se můžeme podívat společně. U nás najdete vstřícný a profesionální přístup k zákazníkovi.

Výhodné autopojištění

Tento typ produktu je určen pro cca 50 % automobilů v ČR. Používáte Vaše auto pouze na:

  • příležitostné jízdy,
  • jízdy na chatu či chalupu,
  • nákupy
  • nebo jako druhé auto v rodině?

Pokud Vaše auto spadá to této kategorie, tak nás neváhejte kontaktovat a nechejte si spočítat kolik můžete ušetřit.

Vinfoto Cebia

Pobočka pojišťovny Allianz pro Brno a okolí, Kamínky 3b, Nový Lískovec je partnerem firmy Cebia. Při sjednání autopojištění Vám rovnou vyřídíme i vinfoto.

Tímto Vám odpadá další cestování po Brně a hledání servisu, který na Vás bude mít čas pro Vinfoto. Služba je zdarma a zabere jen několik málo minut.

Přijet k nám na vinfoto můžete, i když nejste přímo klientem naší pobočky.

Časté dotazy

Platí pojištění vozu i v zahraničí?

Pojištění vozidla (povinné ručení a havarijní pojištění) je platné i v zahraničí. Územní platnost povinného ručení je vyznačena na zelené kartě, konkrétně na její čelní straně.

Obecně jde o státy celé Evropy, asijskou část Ruska a Turecka, Irán, Izrael, Maroko a Tunisko. Pro území Ázerbájdžánu, Kypru a Srbska je její platnost omezená na určité části těchto zemí. Územní platnost základního havarijního pojištění je stanovena v pojistných podmínkách.

Kam mám volat, když způsobím škodu?

Zavolejte nám na číslo +420 241 170 000 a vše vyřešíme.

Komu a do kdy musím nahlásit škodu?

Nahlásit ji musíte nám a to bez zbytečných odkladů. Využijte formuláře pro hlášení škody.

V jakém případě musím vyplnit společný záznam o dopravní nehodě?

Vyplňte ho raději vždy, pokud jsou u nehody aspoň dvě osoby. Výrazně nám to všem může zjednodušit život při prokazování vašich nároků.

Jak se posuzován bonus za dosavadní bezeškodní průběh mého pojištění?

Výši pojistného mimo jiné ovlivňují Vaše dosavadní pojištění evidovaná v České kanceláři pojistitelů (dále jen ČKP), čímž myslíme celkovou dobu trvání pojistných smluv a dále škody, které se k nim vážou.

Konkrétní údaj o celkovém počtu měsíců trvání všech dosavadních smluv povinného ručení, které jste měl jako pojistník evidované v ČKP od roku 2000 a celkový počet škod za stejné období ke konkrétnímu druhu vozidla se dozvíte při sjednání povinného ručení. Nebo v průběhu pojištění můžete aktuální stav zjistit dotazem na pojišťovnu (allianz.cz/napistenam)

Z důvodu dostupnosti těchto informací z ČKP jsme se rozhodli opustit původní systém bonus/malus, který je již vzhledem k více než 20 leté historii přežitý a ne zcela dostatečně ohodnocoval rizikovost klientů a přistoupit na „spravedlivější“ systém, který kromě délky předchozích pojištění a počtu škod z těchto pojištění zohledňuje i rok vzniku poslední škody a počet a druh k pojistníkovi v ČKP evidovaných vozidel. Každá z těchto sledovaných veličin je ohodnocena koeficientem, které jsou vzájemně v rámci multiplikativního výpočtu pronásobeny s celou řadou dalších segmentačních koeficientů a výsledkem je celkové roční pojistné.

Tento postup platí jak pro sjednání nového pojištění, tak je také uplatňován v rámci procesu aktualizace smluv. Přechod na tento nový přístup vedl ve svém důsledku ke změně koncepce produktu a není tak již možné zjednodušeně uvádět v pojistných podmínkách výši slevy/přirážky za bonus/malus dle počtu měsíců bez nehody.

Tuto pasáž jsme proto z pojistných podmínek vypustili, bonus/malus se však automaticky promítá do ceny produktu, kterou uvádíme jednou hodnotou jako výsledné pojistné za všechna pojistnou smlouvou sjednaná pojištění, přičemž bonus/malus se vztahuje jen na některá z nich.